Відбулося виїзне засідання майстер-класу
17 травня 2017 року відповідно до плану роботи інформаційно-ресурсного методичного центру відділу освіти, молоді та спорту Кіроваградської райдержадміністрації, з метою належного відзначення Дня науки у Кіровоградському районі на базі Знам’янського НВК №2 «ЗШ І-ІІІ ступенів – ліцей» Знам’янської міської ради (м.Знам’янка) відбулося виїзне засідання майстер-класу Гришиної Н.О. з проблеми: «Створення системи науково-дослідницької діяльності учня та вчителя, роботи наукових товариств як шлях до оновлення світогляду учасників навчально-виховного процесу» (Керівник Гришина Н.О., заступник директора з навчально-виховної роботи Созонівського НВК, координатор Погрібна Н.В., методист ІРМЦ). Учасники майстер-класу ( заступники директорів з НВР ЗНЗ району Перерва Ю.І., Середа Л.М., Явтушенко Т.Ю., Калюжна М.А., Мартиненко В.В., Забеділіна Л.В., Рибалко Ю.О.) ознайомились з досвідом роботи Знамянської районної філії МАНУМ, який представила заступник з навчально-виховної роботи базі Знам’янського НВК №2 Орищенко Віра Павлівна. Учні навчального закладу, переможці ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського учнівського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАНУМ представили тези своїх робіт та узагальнений матеріал за підсумками участі у МАНУМ. Директор Знам’янського НВК Сопільняк Юрій Михайлович презентував роботу навчального закладу з талановитими учнями, зазначив особливості у створенні системи роботи з обдарованими. Методист Кіровоградської обласної філії МАНУМ Балашова Катерина Василівна розповіла про систему роботи МАНУМ, особливості участі учнів у засіданнях Малої академії наук України. Керівник майстер-класу Гришина Н.О. розповіла про результати роботи майстер-класу, його здобутки та особливості проведення засідань даного методичного формування. Методист ІРМЦ Погрібна Н.В. підбила підсумки роботи виїзного засідання майстер-класу, презентувала методичні напраціювання учасниками майстер-класу з питання підготовки учнів до участі у навчанні МАНУМ. Дане засідання сприяло підвищенню фахової майстерності педагогів.
|