З метою підтримки та розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді на базі Бережинської ЗШ І-ІІІ ступенів 23 грудня 2016 р. відбувся І (районний) етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України.
У конкурсі взяли участь та виступили з презентаціями своїх робіт члени шкільного наукового товариства «Пошук» Бережинської ЗШ І-ІІІ ступенів, шкільного наукового товариства «Ерудит» Созонівського НВК.
Наукове товариство учнів «Ерудит» в Созонівському НВК представлено секціями «Українська мова», «Біологія», «Історія». Свої роботи представили 3 учні – члени НТУ: учениця 8 класу Юр Валерія на тему: «Дослідження, охорона та відновлення водних об’єктив села Созонівки» (секція біологія), керівник Клименко Л.Б., учениця 9 класу Дерюшева Поліна на тему: «Сучасні мовні тенденції та веб-комунікації»( секція українська мова), керівник Боярко В.В., учень 11 класу Шепель Микола з роботою на тему: «С.Петлюра – символ боротьби за незалежність України» (секція історія), керівник Золотоверх Л.І.
Члени шкільного наукового товариства «Пошук» презентували такі науково-дослідницькі роботи:
- Лисенко Анастасія, учениця 10 класу, член секції історії, географії і краєзнавства, з науково-дослідницькою роботою «Володимир Винниченко: політичний портрет революційної доби», наукові керівники: Хлань С.П., Семенчик Л.Л.
- Ярьомич Наталія, учениця 11 класу, член секції хімії та біології, з науково-дослідницькою роботою «Разом у чисте майбутнє», науковий керівник: Заніздра С.В.
На захисті були присутні учні - члени наукового товариства «Пошук», «Ерудит» та керівники наукових товариств та керівники секцій.
За оцінками журі конкурсу-захисту, цьогорічні роботи конкурсантів свідчать про зростання рівня проведення учнівських наукових досліджень, грамотності їх оформлення, а також тематичного розмаїття відповідно до актуальних проблем сучасності. Вихованці НТУ зі своїми наставниками порушують гострі проблеми сьогодення і пропонують власні шляхи їх розв’язання. При цьому варто відзначити, що значна кількість учнів здійснюють наукові дослідження на місцевому матеріалі. Водночас трапляються роботи, що мають реферативно-описовий характер, містять незначний особистий внесок юного дослідника.
Більшість учнів, які представляли цікаві й актуальні наукові дослідження, показали високий рівень теоретичних знань, успішно виступили під час захисту.
Конкурс-захист є основною складовою системи виявлення, розвитку і підтримки обдарованих, здібних у науковій діяльності дітей і талановитої молоді
|