Середа, 24.04.2024, 20:03
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Останні матеріали
[28.01.2020]
Паспорт програми місцевого бюджету на 2020 рік (5) 
[28.01.2020]
Паспорт програми місцевого бюджету на 2020 рік (4) 
[28.01.2020]
Паспорт програми місцевого бюджету на 2020 рік (6) 
[28.01.2020]
Паспорт програми місцевого бюджету на 2020 рік (3) 
[28.01.2020]
Паспорт програми місцевого бюджету на 2020 рік (2) 
[28.01.2020]
Паспорт програми місцевого бюджету на 2020 рік (1) 
[28.01.2020]
Наказ начальника відділу освіти Кропивницької РДА від 16.01.2020 року № 12-аг "Про затвердження бюджетних програм на 2020 рік" 
[13.01.2020]
Положення про відділ освіти Кропивницької районної державної адміністрації Кіровоградської області 
Статті
[29.11.2017]
Графік ЗНО-2018
[25.10.2013]
Виховуємо вдячних та турботливих нащадків
[23.09.2013]
Освітні округи
[23.09.2013]
Про роботу освітніх округів Кіровоградського району
[23.09.2013]
Про роботу опорних навчальних закладів району
[20.09.2013]
Порядок проходження медогляду учнями ЗОШ
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Квітень » 2 » Семінар методистів, завідувачів РМК
11:53
Семінар методистів, завідувачів РМК

                    Семінар методистів, завідувачів РМК

21 березня 2012 року для слухачів курсів підвищення  кваліфікації завідувачів, методистів районних (міських)  методичних кабінетів (центрів) відбулася педагогічна практика  на базі Кіровоградського РМК з проблеми «Науково-методичне  забезпечення діяльності методичного кабінету в умовах  інформатизації».

Начальник відділу освіти КРДА Крамаренко С.В. та  заступник начальника відділу освіти КРДА Тимошенко Н.П. зустріли учасників семінару привітальним словом та працювали з ними до його завершення.

Учні Катеринівської ЗШ І-ІІІ ступенів запропонували гостям екскурсію по школі та розповіли історію створення закладу.

У ході педагогічної практики була презентована робота методичного кабінету (завідувач РМК відділу освіти Кіровоградської райдержадміністрації Смоліна О.С.) з питань впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у професійну діяльність методистів районних методичних кабінетів та  в практику роботи вчителів.

Педагогічний практикум складався з трьох блоків, що дозволило спланувати роботу  поетапно та створити доброзичливу і творчу атмосферу серед педагогів та гостей.

Під час роботи у першому блоці «Інформаційно-технологічна складова системи науково-методичної служби в діяльності сільського регіону» завідувач РМК Смоліна О.С. ознайомила слухачів курсів із сайтом відділу освіти та з проектом «Районний методичний кабінет як ресурсний науково-методичний центр», який впроваджується відділом освіти Кіровоградської райдержадміністрації.

Методист Грузіна Л.О. представила проект «Кваліфіковані педагогічні кадри – запорука розвитку освіти району»  та сторінку сайту відділу освіти  «Банк даних» вчителів району, які атестуються.

Методист Садовенко Т.В. поділилась досвідом створення власного сайту «Мистецтво бути педагогом» та, з вчителем трудового навчання Катеринівської ЗШ І-ІІІ ступенів Безпекою О.В. представила матеріали, розміщені на сайті.

Слід зазначити, що у методичному кабінеті практикується проведення скайп-нарад із залученням директорів та заступників директорів навчальних закладів, соціальних педагогів, практичних психологів, представників органів внутрішніх справ, спеціалістів служби у справах дітей, Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з питань виховної роботи. Так, під керівництвом методиста Чегодаєвої С.Г. пройшла скайп-нарада з питань попередження дитячої злочинності та профілактики правопорушень серед учнівської молоді.

У методичній панорамі (ІІ блок) «Основні аспекти інформаційно-комунікаційних технологій в роботі методиста» методисти Шутурмінська В.В., Шпак А.Ю., Резніченко Н.В. представили презентації з наступних питань:

-         Удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення результативності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

-         Профільне навчання: суть та основні напрямки реалізації. Стан організації профільного навчання в районі.

-         Методичний супровід розкриття потенціалу педагога – запорука успішної реалізації його особистості.

Методист Ніконова С.В. провела з учасниками семінару психолого-релаксаційні вправи «Дарувати людям добро».

Методичний міст (ІІІ блок) «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в організаційно-педагогічну діяльність сучасної сільської школи» розпочали Теніченко О.М., директор та Вітряченко Л.І., ЗДНВР Катеринівської ЗШ І-ІІІ ступенів, які висвітлили питання  керівництва сучасним ЗНЗ на основі впровадження інформаційних технологій.

Володіння інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ) є одним із базових елементів сучасної освіти. Протягом останніх десятиліть змінилась суспільна парадигма – від технократичної до індустріальної, від індустріальної до інформаційної. На сучасному етапі розвитку суспільства інформація набуває ознак стратегічного продукту.  

Значна робота з питань інформатизації здійснюється у навчальних закладах району. Саме тому педагоги району поділились своїми  напрацюваннями. Так, заслуговують на увагу виступи:

-         «Розвиток творчої  ініціативи та педагогічної майстерності вчителів через використання інформаційно-комунікаційних технологій» (Мартиненко В.В., ЗДНВР Великосеверинівської ЗШ І-ІІІ ступенів);

-         «Школа інформаційного суспільства» (Темченко Л.О., директор Оситнязької ЗШ І-ІІІ ступенів);

-         «Підвищення рівня навчальних досягнень учнів шляхом упровадження інформаційно-комунікаційних технологій» (Гришина Н.О., ЗДНВР Созонівського НВК).

Особливої уваги заслуговує майстер-клас «Застосування інформаційних технологій для систематизації та ефективного використання дидактики на уроках» вчителя інформатики Пільгуй Н.Л. Покровської ЗШ І-ІІІ ступенів. Вчитель представила систему навчання інформатики. Система «Помічник вчителя» –навчальний пакет даних у вигляді окремих веб-документів та мультимедійних додатків. Завдяки гіперпосиланням вирізняється динамічністю, в той же час – автономністю у використанні. Модульна архітектура системи дозволяє вчителю (керівнику) вносити доповнення, корективи, трансформувати змістовні фрагменти в будь-який час. Завдяки підключенню до локальної мережі кабінету інформатики, учні можуть користуватися нею як на уроках, так і в позаурочний час, що сприяє розвитку та самореалізації особистості.

Презентуючи досвід роботи «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії та географічного краєзнавства шляхом використання проектних технологій», Мельник А.М., вчитель географії Аджамської ЗШ І-ІІІ ступенів розкрила актуальність проекту, що пов’язана з формуванням нової освітньої   парадигми, у центрі якої творча та відповідальна сутність людської діяльності на основі гуманістичної методології перетворення світу і гармонізації відносин «людина – природа – суспільство».

Питання небезпеки в мережі Інтернет слухачі курсів дослідили разом із  Заєць С.О., ЗДВР Великосеверинівської ЗШ І-ІІІ ступенів.

Учасники побували на практичному занятті вчителя інформатики Катеринівської ЗШ І-ІІІ ступенів Лопушнян С.М.,  де  змогли створити та наповнити корисною інформацією свої блоги.

На завершення семінару завідувачі, методисти районних (міських) методичних кабінетів (центрів) отримали ляльки-мотанки, виготовлені учнями та вчителями трудового навчання району і переглянули відео методиста         Садовенко Т.В., присвячене оберегам українського народу.

Усі учасники обласного семінару відзначили високий рівень майстерності Кіровоградського районного методичного кабінету та педагогів закладів освіти.

 

Завідувач РМК                                                                                       Смоліна О.С.

Категорія: Новини | Переглядів: 1337 | Додав: Smolina
Відділ інформує
Форма входу
Пошук
Категорії розділу
Новини
Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Корисні посилання
glorikum © 2024
Хостинг від uCoz